Instrukcja wprowadzania zgłoszeń do Syropa

Właściwie opisane zgłoszenie problemu ułatwia konsultantom analize zgłoszenia, a tym samym przyspiesza rozwiązanie problemu.

Aby dobrze opisć zgłoszenie problemu, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Wybrać produkt z listy serwisowanych produktów Simple S.A.
2. Wybrać wersję produktu
3. Jeżeli była zainstalowana aktualizacja - wybrac numer aktualizacji z listy Uwaga: Numer wersji i aktualizacji dla Simple.ERP można odczytać po uruchomieniu z menu: Pomoc->Informacje. Pojawi się okienko jak na rys.1.


Rys.1 Informacje o produkcie Simple.ERP

W przypadku systemów znakowych Simple System, Simple Business informacja o wersji systemu jest umieszczona w lewym górnym roku okna, jak to widac na rys.2


Rys.2 Zaznaczone miejsce umieszczenia informacji o wersji produktów znakowych

4. Określic rodzaj (wagę) zgłoszenia, wybierając jedna z opcji (blokujący ->...->wydajność). Opis rodzajów zgłoszeń jest dostępny po kliknięciu w napis (link) "Rodzaj zgłoszenia".
5. Opisać dokładnie występujący problem uwzgledniając informacje zawarte we "wzorcu" opisu.
6. Wypełniony formularz można zapamiętać dodając go do ulubionych, dzięki czemu następne zgłoszenie dla danego produktu będzie można utworzyc od razu wypełnione standardowym opisem produktu.

I to wszystko. Po zapisaniu zgłoszenia system przyśle emailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i bedzie informować o zmianach aktualnego statusu zgłoszenia.
Na zakończenie pozostaje życzyć sobie i wszystkim użytkownikom produktów Simple, aby zgłoszenia w Syropie dotyczyły wyłącznie propozycji dalszych rozszerzeń możliwości naszego oprogramowania.