Aby dobrze opisć zgłoszenie problemu, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1. | Wybrać produkt z listy serwisowanych produktów Simple S.A. |
2. | Wybrać wersję produktu |
3. | Jeżeli była zainstalowana aktualizacja - wybrac numer aktualizacji z listy
Uwaga: Numer wersji i aktualizacji dla Simple.ERP można odczytać po uruchomieniu z menu: Pomoc->Informacje.
Pojawi się okienko jak na rys.1.
W przypadku systemów znakowych Simple System, Simple Business informacja o wersji systemu jest umieszczona w lewym górnym roku okna, jak to widac na rys.2
|
4. | Określic rodzaj (wagę) zgłoszenia, wybierając jedna z opcji (blokujący ->...->wydajność). Opis rodzajów zgłoszeń jest dostępny po kliknięciu w napis (link) "Rodzaj zgłoszenia". |
5. | Opisać dokładnie występujący problem uwzgledniając informacje zawarte we "wzorcu" opisu. |
6. | Wypełniony formularz można zapamiętać dodając go do ulubionych, dzięki czemu następne zgłoszenie dla danego produktu będzie można utworzyc od razu wypełnione standardowym opisem produktu. |
I to wszystko. Po zapisaniu zgłoszenia system przyśle emailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i bedzie informować
o zmianach aktualnego statusu zgłoszenia.
Na zakończenie pozostaje życzyć sobie i wszystkim użytkownikom produktów Simple, aby zgłoszenia w Syropie dotyczyły wyłącznie propozycji dalszych rozszerzeń możliwości naszego oprogramowania.